168766
۱۰ مرداد ۱۳۹۷
معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان:

«سینا می‌ره همدان» منتشر شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: دومین کتاب گردشگری کودک با رویکرد معرفی جاذبه‌های همدان به همت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان آماده توزیع شد.

به گزارش کودک پرس ، علی خاکسار اظهار کرد: در راستای سیاست‌های توسعه گردشگری استان و نیز توجه به مقوله گردشگری، کودک و خانواده دومین کتاب معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان منتشر شد.

وی ادامه داد: این کتاب به نویسندگی مولود شاهمردی راد و تصویرگری مهدی فرد در تیراژ 5 هزار نسخه چاپ و آماده توزیع شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: این کتاب زبان شعری کودکانه روایتگر کودکی به نام سیناست که پدرش خبر معرفی همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی را در روزنامه خوانده و خانواده را برای سفر به همدان تشویق می‌کند.

وی تصریح کرد: در این کتاب با اشعاری ساده، روان و کودکانه جاذبه‌های گردشگری همدان در مسیر گردشگری حرکت سینا و خانواده‌اش در همدان و طول مسیر از تهران روایت شده است.

 

خاکسار با بیان اینکه این کتاب در پایتخت و سایر استان‌های مدنظر توزیع خواهد شد، گفت: طی یک ماه گذشته نیز کتابچه «همدان 2018  پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی» از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای گروه سنی (ب) و (ج) منتشر شده است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار