موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
168746
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

انتشار جلد دوم مجموعه «داداشی‌ها» در آینده نزدیک

عزت الله الوندی، نویسنده کودک و نوجوان جلد دوم مجموعه هفت جلدی «داداشی‌ها» با عنوان «پ، پ، پینوکیو، پدر ژپتو» را آماده انتشار کرده است.

به گزارش کودک پرس ، عزت الله الوندی، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: جلد نخست این مجموعه پیشتر با عنوان «اسمت چیه تربچه» منتشر شده بود و حالا قصد دارم جلد دوم آن را برای چاپ به ناشر بدهم.

به گفته الوندی نگارش جلد دوم مجموعه «داداشی‌ها» تمام شده به عنوان آن «پ، پ، پینوکیو، پدر ژپتو» است. این مجموعه چند داستان طنز نوجوان است که در آن شخصیت اصلی داستان با موجوداتی خیالی آشنا می‌شود و مناسبات و ماجراهایی با این شخصیت‌ها پیدا می‌کند.

 

 

وی افزود: در این کتاب هم مخاطب با همان شخصیت اصلی داستان «اسمت چیه تربچه» همراه خواهد بود که اسمش «پوریا» است؛ این شخصیت در کتاب «پ، پ، پینوکیو، پدر ژپتو» با موجود جدیدی به اسم «زام زام» آشنا می‌شود و داستان طنز آن با مواجهه این دو پیش خواهد رفت.

 

این نویسنده و شاعر کودک و نوجوان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه «جلد دوم این مجموعه هم مانند جلد نخست، توسط حوزه هنری منتشر خواهد شد؟»، گفت: خیر، اتفاقا به حوزه هنری درخواست داده‌ام تا امتیاز نشر جلد اول را هم واگذار کند تا بتواتم این مجموعه را توسط ناشر دیگری منتشر کنم.

او ادامه داد: هنوز درباره ناشر این مجموعه تصمیم دقیق نگرفته و به توافقی نرسیده‌ام، ولی جلد دوم مجموعه داداشی‌ها را قرار نیست حوزه هنری منتشر کند.

 

الوندی در پایان گفت: مجموعه داستان طنز نوجوان «دادشی‌ها» از ابتدا قرار بوده یک مجموعه هفت جلدی منتشر باشد که امیدوارم جلدهای بعدی هم به تدریج آماده و منتشر شود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار