168686
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

والیبالیست نوجوان گیلانی به همراه تیم ملی قهرمان جهان شد

مهران فیض امام دوست والیبالیست گیلانی به همراه تیم ملی نوجوانان ایران، قهرمان جهان شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس هیات والیبال استان گیلان اظهار داشت: مهران فیض امام دوست ورزشکار شایسته گیلانی که در پست سرعتی بازی می کند، به همراه تیم ملی در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان خوش درخشید و با هشت پیروزی متوالی، مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
محسن خاکزاد ادامه داد: فیض امام دوست در جریان این رقابت ها ، بازی های خوبی را در تیم ملی از خود به نمایش گذاشت و به خصوص در دیدار نهایی مقابل روسیه، بسیار پرتوان ظاهر شد و در پایان نیز با نتیجه سه بر یک این تیم قدرتمند را مغلوب و عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مهران فیض امام دوست از گیلان، مجید عباس خواه نیز از این استان به عنوان فیزیوتراپ تیم ملی را در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان همراهی می کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در سال 2007 نیز قهرمان جهان شده بود، با پیروزی برابر حریفان قدرتمندی همچون ایتالیا ، مکزیک ، جمهوری چک، ترکیه ، برزیل و کره جنوبی به فینال صعود کرد.

در رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 15 سال جهان ، برترین تیم های این رشته از سراسر جهان در کشور بحرین با هم به رقابت پرداختند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار