168505
۰۹ مرداد ۱۳۹۷

اکران ۱۲ فیلم همزمان با جشنواره کودک و نوجوان در خراسان جنوبی

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اکران ۱۲ فیلم همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، یاسین براتی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ایام سفر تابستان، اظهار کرد:  برنامه آوایی شیدایی با همکاری بسیج هنرمندان از 5 مردادماه آغاز شده است.

وی از برگزاری شب شعر روحانیت خبر داد و گفت: این مراسم در شهریورماه جاری همزمان با هفته ولایت برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم روز خبرنگار و تجلیل از آنان، گفت: همچنین جشنواره صنعت چاپ و برپایی نمایشگاه های هنری و فرهنگی و اجرای نمایش از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

براتی از اکران همزمان 12 فیلم از جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در خراسان جنوبی خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره از 9 تا 14 شهریور در شهر اصفهان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام علی قاصری، رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند نیز در این ستاد اظهار کرد: بقاع متبرکه در ایام تابستان زائران بسیار دارد که مقدماتی برای ارائه خدمت به آنان فراهم شده است.

وی با اشاره به ساخت و افتتاح 8 سوئیت در بقاع متبرکه بیرجند، افزود: برخی از بقاع متبرکه  ای شهرستان امتیاز آب ندارند که با هماهنگی آب مورد نیاز این بقاع متبرکه با تانکر تامین می شود.

 

رئیس اوقاف شهرستان بیرجند بیان کرد: باغ و عمارت شوکت آباد به سرمایه گذار بخش خصوصی برای  اقدامات گردشگری واگذار شده است.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار