168414
۰۹ مرداد ۱۳۹۷
بجنورد؛

از سیاه‌نمایی تا واقعیت؛ چشم‌های علی اصغر مادرزادی نابینا بود

در حالی که چشم‌های کودک ۲ ساله بجنوردی به نام «علی‌اصغر» از ابتدای تولد نابینا بوده است٬ چند روز پیش یکی از اعضای شورای شهر بجنورد با انتشار فیلمی مدعی شد این کودک به خاطر نداشتن هزینه درمان٬ نابینا شده است.

به گزارش کودک پرس ، هفته گذشته فیلمی با موضوع نابینایی یک کودک 2 ساله بجنوردی بر اثر نداشتن هزینه خرید یک قطره 2000 تومانی٬ در کانال‌های خبری منتشر و بلافاصله از کانال‌های معاند نظام سردرآورد.

این در حالی بود که منتشر کننده اصلی این فیلم یکی از اعضای شورای شهر بجنورد بوده و در این فیلم می‌خواست صدای مظلومیت این خانواده را به گوش مردم ایران برساند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم و جمعی از خیران سلامت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سبب شد تا خانواده علی‌اصغر٬ صبح شنبه در بیمارستان امام علی(علیه‌السلام) بجنورد حاضر شده و معاینات پزشکی برای این کودک به صورت رایگان انجام شود.

 

مادر علی‌اصغر در بیمارستان با تشریح واقعیت ماجرا٬ گفت: آن روز مشکل بیماری خودم و فشار خون باعث شد تا آن حرف‌ها را بزنم. علی اصغر از ابتدای تولد نابینا بود و با آن قطره فقط کمی از فشار و درد چشمم کاسته می‌شد.

پزشک متخصص جراحی چشم علی‌اصغر نیز در این زمینه افزود: بیماری این کودک مادرزادی بوده و قطره‌ها تاثیری در درمان بیمار ندارد.

بنا بر پیگیری‌های انجام شده قرار است مراحل درمان این کودک به صورت رایگان و با کمک خیران سلامت انجام شود.

 

در ادامه ویدئویی از شرح کامل «ماجرای چشم‌های علی‌اصغر وحید» را می‌بینید.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار