168411
۰۹ مرداد ۱۳۹۷
معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان خبر داد؛

کودک‌آزاری دختر بچه شادگانی توسط عمو

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان گفت: حال عمومی دختر بچه شادگانی که مورد کودک‌آزاری عمویش قرار گرفته بود، رو به بهبودی است.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا عباسی حادثه کودک آزاری یک دختربچه در شهرستان شادگان استان خوزستان را تایید و اظهار کرد: این دختر بچه هم اکنون در بیمارستان معرفی‌زاده شادگان تحت مراقبت و درمان است و مشکل چندانی ندارد البته هنوز آثار ضرب و جرح روی بدن این کودک وجود دارد.

وی با تاکید براینکه حال عمومی کودک مساعد و رو به بهبودی است، افزود: با توجه به اینکه مادر این کودک از سلامت کامل روحی و روانی برخوردار است پس از ترخیص از بیمارستان تحت پوشش مادر نگهداری می‌شود و نیازی به استقرار در مراکز نگهداری بهزیستی ندارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان یادآور شد: هم اکنون در حال بررسی این حادثه و تعامل با دادگستری استان هستیم تا تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ شود البته محوریت تصمیم‌گیری ما بر پایه رفاه و آسایش کودک استوار است.

 

روز جمعه پنجم مرداد ماه دختربچه‌ اهل شادگان استان خوزستان از سوی عموی خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و براثر شدت ضربات شکنجه در بیمارستان معرفی‌زاده شادگان بستری شد، با شکایت مادر این کودک آسیب دیده عمومی متخلف تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و پس از بازجویی بازداشت شده است.

 

 

 

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار