168362
۰۸ مرداد ۱۳۹۷

نجات معجزه آسای نوزاد از یک تصادف وحشتناک در برزیل+ تصاویر

یک کودک پس از اینکه بر اثر پاره شدن رحم مادرش در یک تصادف وحشتناک، در میان علف‌ها پرت شد، به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.

به گزارش کودک پرس ، یک نوزاد برزیلی به طرز معجزه آسایی از سزارین اتفاقی و پاره شدن رحم مادرش در یک تصادف وحشتناک، زنده ماند.

گزارش شده که یک کودک پس از اینکه بر اثر پاره شدن رحم مادرش در یک تصادف وحشتناک، در میان علف ها پرت شد، به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.

این زن باردار، مسافر یک کامیون بود. راننده کامیون کنترل ماشین را از دست می دهد و وسیله نقلیه واژگون می شود. راننده کامیون زنده بود و جراحات وی توسط تیم پزشکی مداوا شد.

 

هنگامی که وسیله نقلیه برگردانده شد، او از داخل کابین به بیرون پرتاب و زیر بار الوار کامیون له شده بود، که این فشار، کودک را از شکمش جدا کرد.

 

 

طبق گزارش تکان دهنده پزشکان، زن را در زیر الوار در جاده مرده یافتند و سپس چند متر آنطرف تر صدای گریه نوزاد دختر را شنیدند.

به طرز باور نکردنی، این نوزاد که بند نافش در حین حادثه قطع شده بود، در سلامت کامل و بدون خراشیدگی در جاده بین سائوپائولو و کوریتیبا در برزیل یافت شد.

او در حال حاضر در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه نوزادان تحت درمان است.

 

 

پلیس و خدمات اجتماعی برای یافتن هویت مادر مرحوم نوزاد که در 39 هفتگی بارداری بوده و هیچ مدرکی به همراه نداشته، تلاش می کند.

 

 

پلیس گفت که اگر هیچ مدرک شناسایی از نوزاد و مادر یافت نشود، مادر مرحوم به طور ناشناس دفن و دختر بچه به یک یتیم‌خانه منتقل می شود تا برای سرپرستی به یک خانواده سپرده شود.

 

 

 

 

منبع: تیتر۱

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار