168356
۰۸ مرداد ۱۳۹۷
لحظه وصال پس از ۱۶ روز پیاده‌روی؛

از ارادت کودک ۶ ساله تا پیرمرد ۷۷ ساله در مسیر ۸۸۰ کیلومتری تا حرم

اعضا و جوانان زرندی کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(علیه‌السلام) پس از پیاده‌روی مسیر ۸۸۰‌ کیلومتری شهرستان زرند تا مشهد مقدس، امروز وارد حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) شدند.

به گزارش کودک پرس ، عباس ایرانمنش رئیس هیات مدیره کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(علیه‌السلام) شهرستان زرند از ورود اعضای کاروان پس از پیاده‌روی 880 کیلومتری به حرم امام رضا (علیه‌السلام) خبر داد و اظهار داشت: در مجموع۱۰هزار و۹۲۰ نفر ساعت برنامه فرهنگی و تربیتی در این سفر اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین عضو کاروان ۷۷ ساله و کوچکترین عضو خردسالی ۶ ساله است، گفت: از دانشجوی دکتری تخصصی دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه و مدرس بین‌المللی زبان‌های خارجه و طلبه سطح چهارم حوزه علمیه قم تا دانش‌آموز دبستانی و همچنین تولید کننده موفق زرندی تا کارمند و کارگر اعضای این کاروان را تشکیل داده‌اند.

 

 

ایرانمنش بیان کرد: کاروان پیاده محبان‌الرضا(علیه‌السلام) همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و آغاز دهه کرامت سفر معنوی خود را از مسجد حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) آغاز و صبح امروز هشتم مردادماه ۹۷ وارد حرم رضوی شد.

 

رئیس هیات مدیره کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا(علیه‌السلام) شهرستان زرند هدف از این پیاده‌روی را تقویت اراده جوانان، استقامت ورزی، ترویج فرهنگ تعاون، ایثارگری وهمدلی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: دراین سفر معنوی سعی شده است از ظرفیت روحانیت، مبلغان و اساتید دانشگاه برای ارتقای فرهنگ اجتماعی جوانان استفاده شود و در مجموع ۱۶ عنوان برنامه در قالب ۲۲۴ جلسه و به میزان ۱۰ هزار و۹۲۰ نفر ساعت در طول مسیر اجرا شد.

 

 

ایرانمنش کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب چندین کلاس و کارگاه آموزشی با هدف کاهش طلاق با بهره‌گیری از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این جوانان زرندی ۱۸ سفر را به صورت پیاده طی کرده بودند، افزود: بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در این سفر معنوی شرکت کرد‌ه‌اند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار