16833
۲۳ فروردین ۱۳۹۶

رهایی دو کودک از چنگال گروگانگیر

روز گذشته گروگان گیری یک زن و دو فرزندش در محدوده شهرک مهرگان به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و به سرعت اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای یافتن این افراد آغاز شد.

به گزارش کودک پرس، سردار بهمن امیری مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روز گذشته گروگان گیری یک زن و دو فرزندش در محدوده شهرک مهرگان به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و به سرعت اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای یافتن این افراد آغاز گردید.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد زن ربوده شده در تماسی تلفنی با منزلش اعلام کرده ربوده شده و به همراه فرزندانش به منزلی مسکونی نامشخصی برده شده‌اند.

امیری مقدم تصریح کرد: به دنبال این تماس، عملیات جستجو با استفاده از امکانات پلیس و تلاش ماموران انتظامی ادامه یافت که در نهایت صبح امروز محل اختفای گروگان‌گیر مشخص شد و ماموران انتظامی توانستند گروگانگیران را آزاد نمایند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این عملیات گروگان‌گیر در مواجه با ماموران پلیس اقدام به خودزنی از ناحیه گلو کرده بود که فورا به بیمارستان منتقل شد و زن به گروگان گرفته شده نیز دارای جراحات سطحی بود که برای درمان به بیمارستان راهی بیمارستان شدند.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار