168265
۰۸ مرداد ۱۳۹۷

آل‌هاشم: آینده نظام متعلق به قشر جوان و نوجوان است

نماینده‌ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: در فعالیت‌های فرهنگی باید به جذب قشر جوان و نوجوان توجه داشت، چراکه آینده نظام متعلق به قشر جوان و نوجوان است و ما نیز به این قشر نیاز داریم‌.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در دیدار با اعضای موسسه مصاف، با تاکید بر این‌که آینده نظام متعلق به قشر جوان و نوجوان است، اظهار داشت: در فعالیت‌های فرهنگی باید به جذب قشر جوان و نوجوان توجه داشت، چرا که آینده نظام متعلق به قشر جوان و نوجوان است و ما نیز به این قشر نیاز داریم‌.

وی با انتقاد از اختلافات موجود در مساجد، ابراز کرد: باید بین گروه‌های مختلف در مساجد هم‌دلی و وحدت ایجاد شود؛ در شرایط فعلی باید با جوانان انس بگیریم و راه ولایت را ادامه دهیم.

علی‌اکبر رائفی‌پور مدیر موسسه مصاف نیز در این دیدار تاکید کرد: برای انجام کار فرهنگی باید مانند طبیب دوار بین مردم بود و با پشت میز نشینی نمی‌توان کار فرهنگی انجام داد.

وی با اشاره به اهداف این موسسه افزود: این موسسه در دو بخش دشمن شناسی و مهدویت فعالیت می‌کند و در 5 استان کشور بحث مهدویت شناسی را شروع کرده‌ و در 8 استان دیگر در حال اجرا است.

 

مدیر موسسه مصاف افزود: بخش دیگری از فعالیت‌های این موسسه، تربیت و آموزش نیرو‌های انقلابی که دارای تخصص‌هایی همچون، سواد رسانه‌ای، دشمن شناسی و… است.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار