168212
۰۸ مرداد ۱۳۹۷
فریده روشن؛

عدالت محوری در دستورکار جشنواره کودک/ زیرساخت‌های گردشگری فراهم شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت محوری از مهم‌ترین سیاست‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، گفت: سرویس‌هایی را در ایام جشنواره برای جابجایی کودکان از محلات مختلف برای حضور در برنامه‌ها و تماشای فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش کودک پرس ، فریده روشن با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشنواره از سوی مسئولان اجرایی ارایه شد.

وی با بیان اینکه اعلام فراخوان داوران جوان و خبرنگاران نوجوان انجام و با استقبال خوبی نسبت به سال‌های گذشته روبه رو بوده است، ادامه داد: انتخاب افراد در این بخش نیز بر اساس شایستگی‌ها بوده است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه عدالت محوری از مهم‌ترین سیاست‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است، افزود: برای این امر سرویس‌هایی را در ایام جشنواره برای جابجایی کودکان از محلات مختلف برای حضور در برنامه‌ها و تماشای فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته‌ایم.

وی توجه به هنرمندان اصفهانی و جلوگیری از فرار نخبگان هنر به ویژه هنر سینما را نیز از دیگر اهداف در دستور کار برگزاری جشنواره کودک در اصفهان دانست و گفت: همچنین در نظر داریم هنرمندان تمام استان‌ها و کشورهایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند نیز ذی نفع کیفیت برگزاری جشنواره باشند.

روشن با بیان اینکه چهار بزرگداشت در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: افزایش کیفیت در کنار مدیریت بودجه‌ها در دستور کار مسئولان برگزاری جشنواره کودک قرار دارد.

وی بابیان اینکه در سال جاری همکاری مردم و به ویژه سمن‌ها برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همکاری‌های قابل توجهی را داشته‌اند، ادامه داد: بسیاری از همشهریان به صورت داوطلبانه وافتخاری برای همکاری با جشنواره اعلام همکاری کرده‌اند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه تنها در صورت دایمی شدن برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌توان برنامه‌ریزی درست و تاثیرگذاری را برای این جشنواره انجام داد، گفت: بایدتوجه داشت که در حال حاضر با توجه به بازسازی سینما ساحل و راه‌اندازی سینماها در سیتی سنتر با مشکل زیرساخت برای نمایش فیلم‌ها مواجه نیستیم.

وی تصریح کرد: آنچه در خصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص آن غفلت شده است موضوع گردشگری این جشنواره بوده است که بایددر آینده به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار