168189
۰۸ مرداد ۱۳۹۷

کودک چهارساله قمی از غرق شدگی در دریای خزر نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با کمک ناجیان غریق و امدادگران این جمعیت یک کودک چهار ساله اهل استان قم از غرق شدگی در بندرانزلی نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ، مهدی ولی پور شامگاه افزود: پس از دریافت گزارش نیاز به کمک مبنی بر غرق شدگی کودک چهارساله اهل استان قم حدود ساعت 18 امروز در بندرانزلی نیروهای ناجیان غرق و امدادگران جمعیت هلال احمر در محل حاضر و برای نجات جان این کودک اقدام کردند.
وی اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر در بندرانزلی پس از اقدامات اولیه این کودک را به بیمارستان منتقل کردند که بنا به گزارش های دریافتی وضعیت این کودک خوب است.

ولی پور ادامه داد: نجاتگران این جمعیت ظهر امروز نیز یک مرد را که به دلیل شیرجه زدن در دریای خزر محدوده بندرانزلی دچار آسیب شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

وی همچنین با اشاره به واژگونی یک موتور در مسیر لاهیجان به لنگرود (لیالستان) اظهار داشت: موتورسوار مصدوم نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.
بر اساس آخرین آمار جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب، 280 کیلومتر نوار ساحلی دارد؛ 9 شهرستان و 65 روستای استان نیز ساحلی هستند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار