168119
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

رونمایی از دایره‌المعارف بزرگ «بهترین نویسندگان ادبیات کودک ایران»

مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه‌ بزرگ «بهترین نویسندگان ایران» ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ در شهرکتاب مرکزی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مجموعه‌‌ «بهترین نویسندگان ایران» در راستای پاسداشت نیم قرن تلاش نویسندگان ایرانی در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان تلاش کرده بهترین داستان‌ها را از بهترین نویسندگان ایرانی در قالبی فاخر و با همكاری تصويرگران شاخص ايرانی گردهم بیاورد.

این مجموعه به سردبیری محمود برآبادی، بر آن است راهنمایی برای کودکان و خانواده‌های فارسی‌زبان مهیا کند تا با آثار برجسته ادبیات کودک ایران پیوندی مستحکم داشته باشند. در بخش اول 20 عنوان از این مجموعه با داستان‌هایی از علی اشرف درویشیان، نورالدین زرین‌کلک، سوسن طاقدیس، داوود غفارزادگان، علی اصغر سیدآبادی، لاله جعفری، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، شکوفه تقی، سرور پوریا، عذرا جوزدانی، مجید راستی و جعفر ابراهیمی شاهد منتشر شده است. تصویرگری این داستان‌ها با همکاری تصویرگران صاحب‌سبکی همچون نورالدین زرین‌کلک، عی خدایی،معصومه اعتبارزاده، غزاله بیگدلو، ماهنی تذهیبی، فریده شهبازی، نفیسه شهدادی، منصوره حسینی، میترا عبداللهی، مانلی منوچهری انجام شده است.

این مجموعه قرار است شامل 50 کتاب از 50 نویسنده و تصویرگر ایرانی باشد.

براساس خبر روابط عمومی انتشارات شهر قلم، برنامه رونمایی از این مجموعه، ‌شنبه 20 مرداد ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهرکتاب مرکزی به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته، طبقه‌ اول برگزار می‌شود.
 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار