168110
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

کارگاه مادر و کودک در فرهنگسرای کارو تعاون برگزار می‌شود

فرهنگسرای کار و تعاون با هدف یادگیری مهارت‌های گوناگون به کودکان ‘کارگاه آموزشی مادر و کودک ‘همراه با نمایش عروسکی را روز یکشنبه ۷ مردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت: عادت‌ها، طرز تفکر، عقاید و تمایلاتی که فرد در ایام کودکی کسب می‌کند، اساس موفقیت و یا شکست او در دوره‌های بعدی زندگی را تشکیل می‌دهد.

وی گفت: توانمندی‌های رفتار و ویژگی‌های شخصیتی بزرگسالان نیز تحت تأثیررویدادهایی است که در دوران کودکی برای آن‌ها اتفاق افتاده است.

گفتنی است: کارگاه مادر و کودک اصلاح عادت‌ها و بهانه جویی کودکان همراه با نمایش عروسکی با هدف یادگیری مهارت های گوناگون گام موثری را برای زندگی آینده کودکان به همراه دارد.

 

لازم به ذکر است: کارگاه آموزشی مادر و کودک با حضور کارشناس کودک (دانشجوی دکتری علوم تربیتی) روز یکشنبه ساعت 11 برگزار می شود.

 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76  مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند

 

 

 

منبع: روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار