168050
۰۷ مرداد ۱۳۹۷

۱۰مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره «کتابان»

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره «کتابان» ویژه کودک، نوجوان و جوان از سوی فرهنگسرای نی ریز شهرستان ساری ۱۰مرداد ماه سالجاری اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان و نحوه شرکت سومین جشنواره کتابخوانی «کتابان» ویژه کودک، نوجوان و جوان در گروه های سنی«8و9سال،10و11سال،12-14سال،15-17سال» از سوی فرهنگسرای نی ریز مرکز مازندران توزیع گردید.

علاقه مندان می بایست با مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساری- روبروی ششصددستگاه- فرهنگسرای نی ریز،  یکی از عناوین کتب پیشنهادی را به دلخواه انتخاب و دریافت نمایند.

شرکت کننده می بایست درک و دریافت خود را از کتاب مورد مطالعه، به شیوه هایی نظیر فیلم کوتاه،اسلاید، نقاشی، کاردستی، نقالی، قصه گویی، نمایش خلاقانه به هیئت داوران ارائه نمایند.

هدف جشنواره، ارائه درک و دریافتی است که شرکت کننده در تعامل با کتاب«تعاملی که به ایده گرفتن برای آفرینش یک اثر خلاق منجر می شود.» پیدا می کند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10مرداد ماه سالجاری و اختتامیه جشنواره نیمه نخست شهریورماه سالجاری اعلام شده است.

برگزاری این جشنواره برای سومین سال متوالی به همت فرهنگسرای نی ریز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری تدارک دیده شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار