167822
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

کوری کودک بجنوردی به خاطر قطره ۲ هزار تومانی کذب است

در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن مادری بیان می‌کند که چشم کودکش بخاطر فقر مالی و نداشتن پول برای پرداخت هزینه ۲ هزار تومانی یک قطره چشم نابینا شده است که این خبر توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تکذیب شد.

به گزارش کودک پرس ، انتشار این مطلب واکنش‌های زیادی را در پی داشت و موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شد.

پیمان فیضی، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، در این باره گفت: به دنبال انتشار کلیپی از ناتوانی مالی یک خانواده و کور شدن چشم فرزند خانواده بخاطر فقر مالی توسط یک عضو شورای شهر بجنورد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و یک چشم پزشک متخصص به منزل این فرد مراجعه کردند.

فیضی اظهارکرد: چشم پزشک پس از معاینه بیمار اعلام کرد که یک چشم بیمار بطور مادرزادی نابینا بوده و یک چشم بیمار آب سیاه مادرزادی داشته که یکبار جراحی شده اما جواب نگرفته است.

وی تاکید کرد: هر چند وضعیت مالی خانواده مذکور خوب نیست اما اینکه عنوان شده بخاطر یک قطره 2 هزار تومانی چشم کودک نابینا شده کذب است و مشکل این بیمار بسیار حادتر است.

وی خاطر نشان کرد : با اجرای طرح تحول سلامت، خدمات بسیار زیادی در درمانگاه های و مراکز درمانی استان ارائه می شود که قطعا اگر این بیمار مراجعه ای به این مراکز می داشت به مشکلش رسیدگی می شد.

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار