167775
۰۶ مرداد ۱۳۹۷

واليباليست‌های نوجوان هرمزگانی در فينال مسابقات قهرمانی کشور

تيم واليبال استان هرمزگان درمرحله نيمه نهايى مسابقات واليبال نوجوانان قهرمانى كشور بر حريفان پيروز شد و به مرحله پايانی اين رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش کودک پرس ، در مسابقات نيمه نهايى واليبال نوجوانان قهرمانى كشور که در شهرستان سنندج برگزار شد تيم واليبال استان هرمزگان با نتيجه 3 بر 1 کردستان را مغلوب کرد و راهي مسابقات پاياني شد ضمن اين که تيم لرستان نيز  با شكست زنجان حريف واليباليست هاى نوجوان هرمزگاني در مسابقات فينال شد.

قابل ذکر است ، در مرحله مقدماتى اين پيكار ها شاگردان فرزان سلطانى در تيم هرمزگان موفق به شكست تيم هاى قم ، چهارمحال بختيارى و اردبيل و باخت برابر كردستان شدند ضمنا مسابقات واليبال قهرمانى نوجوانان كشور با حضور 11 تيم از 29 تيرماه در شهرستان سنندج آغاز شده است.

گفتني است ، افتخار آفريني نوجوانان واليبال هرمزگان در راهيابي به فينال مسابقات قهرماني كشور ، مرهون تلاش هاي دلسوزانه ، حمايت هاي بي دريغ و همكاري هدفمند فريدون الهامي ( رييس هيات واليبال استان هرمزگان) ، دكتر باقري لنگه (معاونت تربيت بدني و سلامت اداره كل آموزش و پرورش استان هرمزگان)  و فولادي مي باشد كه همواره بي دريغ و مجدّانه در تحقق اين افتخار  در كنار جامعه واليبال بودند و حلقه هاي اين دو نهاد را به هم متصل کردند.

منبع: ندای هرمزگان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار