167741
۰۶ مرداد ۱۳۹۷

آخرین وصیت نوجوان شهید فلسطینی پیش از اجرای عملیات

مجری ۱۶ ساله عملیات استشهادی در شمال رام الله قبل از اجرای عملیات، آخرین وصیت خود را در صفحه شخصی منتشر کرده بود.

به گزارش کودک پرس ، شهید محمد طارق یوسف نوجوان 16 ساله ساکن شهرک کوپر در شمال رام الله پنجشنبه طی عملیاتی قهرمانانه در شهرک آدم واقع در شرق رام الله، یک صهیونیست را کشت و 3 نفر دیگر را زخمی کرد.

این نوجوان فلسطینی پس از اجرای عملیات به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی حاضر در مکان به شهادت رسید.

 

شهید محمد ساعتی قبل از اجرای عملیات و شهادت، آخرین وصیت خود را در صفحه شخصی اش در فیسبوک منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

 

پس از این همه ظلم علیه ملت فلسطین اعم از قتل و کوچاندن و مصادره اراضی تحت زور و قدرت، ظلم و جنایت علیه این ملت همچنان ادامه دارد و آنان ساکت نشسته و کاری انجام نمی دهند حال آنکه برخی سلاح در اختیار دارند و نشسته و این کشتارها را نگاه می کنند که این افراد در حقیقت خائن هستند.

ای کسانی که اسلحه و گلوله در اختیار دارید، بدانید که اینجا دشمنی است که باید گلوله های خود را علیه او استفاده کنید نه ملت خودتان، بدانید که کودکان، زنان و مردان غزه برای دفاع از عزت و شرافت خود و بلند کردن صدای اعتراضشان، با بدترین رنج و سختی ها مواجه هستند.

سلام و درود بر کسی که از ملت خویش دفاع می کند و عزت و شرافتش را حفظ می کند، وطن در برابر شما شیرمردان به نشانه احترام می ایستد و کسانی که به وطن خیانت کردند و سرزمین خود را فروختند باید از بین بروند.

 

ای آدمهای ترسو و بزدل خون شهدا را فروختید آیا شرم نمی کنید؟ ملت فلسطین در غزه و قدس در حال مقاومت و مبارزه است، اما شما چکار کرده اید؟ می خواهید مقاومت را ساکت و سرکوب کنید؟

وقت آن رسیده که بیدار شوید، زمان انقلاب بزرگ فرا رسیده است، به پا خیزید که هیچ ضرری نخواهید کرد، به پا خیزید و وطن را با خون خود آبیاری کنید ای دلیر مردان، به پاخیزید و غزه را از اشغال و ظلم و ستم برهانید و جلوی جنایات یهودیان علیه ملت خود را گرفته و مجد و بزرگی را به آن بازگردانید. آیا وقت این خیزش و انقلاب فرا نرسیده است؟

 

خداوندا از تقصیر و کوتاهی ما در برابر مسجد الاقصی و مظلومان درگذر.

 

 

 

منبع: ابنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار