موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
167644
۰۴ مرداد ۱۳۹۷

برگزیدگان بخش آوایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر معرفی شدند

برگزیدگان بخش آوایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان پسر برگزیده سراسر کشور در بخش آوایی، صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این مراسم، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز، مسعود شکوهی مدیرکل مشاوره و امور تربیتی، علی صابرماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران حضور داشتند که از برگزیدگان تجلیل شد.

این دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، حفظ ویژه و حفظ عمومی قرآن کریم، اذان، مداحی و ترتیل خوانی قرآن رقابت کردند و در نهایت از هر رشته، ۵ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

 

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین اجتماع دانش‌آموزی کشور و بیش از دو هزار چهره قرآنی کشور در اینجا حضور دارند.

وی افزود: اولویت ما در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، توسعه فرهنگ قرآن، اقامه نماز و عترت است.

کاظمی ادامه داد: برای موفقیت در این فعالیت ۲۵ برنامه محوری در ۳ حوزه قرآن، عترت و نماز تدوین شده است.

 

وی گفت: در سال تحصیلی آینده برنامه محوری ما برای قرآن، شکل‌گیری نهضت ملی حفظ قرآن میان دانش‌آموزان و برگزاری مسابقات قرآن در سطح منطقه، استان، کشور و بین‌المللی است که به عنوان یکی از ۲۵ برنامه معاونت در بخش قرآن محسوب می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار