موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
167578
۰۴ مرداد ۱۳۹۷

نمایش کودک «موشکا» روی صحنه مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش شاد و موزیکال «موشکا» به کارگردانی «مجید علم بیگی» و نویسندگی «نیلوفر زارع» از یکم مرداد ماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، نمایش شاد و موزیکال «موشکا» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، تا ۲۶ مردادماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: موشکا بچه سنجابی است که برخلاف سایر سنجاب‌ها تنبل و پرخواب است و با بی بی که پیرزن با ایمانی است، زندگی می‌کند. بی‌بی همیشه موشکا را به کار و تلاش تشویق کرده و برایش دعا می‌کند و به موشکا تأکید می‌کند که خدا از تبلی خوشش نمی‌آید تا اینکه یک روز دوست موشکا برای بازی به خانه آنها می‌آید و در ادامه ماجراهایی که اتفاق می افتد، داستان این نمایش آموزنده و شاد را رقم می زند.

پیام اصلی نمایش به کودکان این است که کسی که خدا را دوست دارد، پرتلاش و با کوشش در مسیر زندگی گام بر می‌دارد و نقش آفرینان این نمایش عبارتند از: مریم عسگری، فرشته صفری، محمدحسین آذرگون و مجید علم بیگی.

 

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع:‌ فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار