167079
۰۲ مرداد ۱۳۹۷
در مراسم تجلیل از مدال آوران نوجوان؛

وعده فدراسیون کشتی در اعطای پاداش به قهرمانان عملی شد

فدارسیون کشتی با پرداخت جوایز به مدال آوران این رشته در پیکارهای قهرمانی نوجوانان جهان، وعده خود را عملی کرد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم تجلیل از مدال آوران نوجوان کشتی ایران در مسابقات جهانی، کادر فنی و مربیان سازنده کشتی گیران مدال آور در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و جوایزی را که پیش از این فدراسیون کشتی وعده آن را داده بود به مدال آوران اهدا شد.
به مدال آوران طلایی رقابت های نوجوانان جهان، یک خودرو پراید 111 و دارندگان مدال های نقره و برنز به ترتیب 7 و 5 سکه طلا اهداء شد.
به مربیان سازنده باشگاهی این کشتی گیران که به ترتیب صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند، 5 سکه طلا به همراه 100 یونیت صندوق سرمایه گذاری کشتی، 3 سکه طلا به همراه 70 یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی و 2 سکه طلا و پنجاه یونیت از صندوق سرمایه گذاری کشتی پرداخت شد.

همچنین به سرمربی و اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نیز جوایزی اهداء شد.
بر اساس مصوبه هیات رییسه فدراسیون، به مدال آوران طلا، نقره و برنز در رقابت های جهانی نوجوانان جهان در کرواسی به ترتیب 1000، 500 و 300 یورو جوایز نقدی نیز اهدا شد.
تیم کشتی آزاد نوجوانان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز و تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز برای نخستین بار خارج از کشور، قهرمان رقابت های جهانی شدند.این مسابقات در کشور کرواسی برگزار شد.

در این مراسم همچنین از مادر شهیدان «داوود، علیرضا و رسول خالقی پور» تجلیل شد و مادر این سه شهید در سخنانی گفت: کشتی نماد مردانگی و غیرت است و تا زمانی که نام کشتی به میان می آید دلها به سمت مردانگی می رود زیرا پهلوانان در ابتدا با نفس خود وارد گود می شوند.
علاوه بر آن از«صغری خانی شهرآبادی» تنها بانوی پاکبان، «سجاد خوش تیغ رهبر» نماینده کودکان کار و «رضا سالاری» که در حادثه کشتی در زاهدان دچار ضایعه نخاعی شده است، تجلیل شدند.

«ضیا عربشاهی»، «مرتضی فنونی زاده» و «حمید جاسمیان» بازیکن پیشن تیم ملی و پرسپویس هم در این مراسم حضور داشتند که جوایز توسط ملی پوشان کشتی «حسن یزدانی»، «کمیل قاسمی»، «سعید عبد ولی»، «حسن نوری» و سایر کشتی گیران اهدا شد.

«رسول خادم» رئیس فدراسیون کشتی هم نظاره گر این مراسم بود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار