موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
16694
۱۷ فروردین ۱۳۹۶

هکر 16 ساله دستگیر شد!

یک پسر نوجوانکه تا کنون بیش از 2000 سایت را هک کرده است توسط پلیس فتا دستگیر شد.
به گزارش کودک پرس، یک نوجوان 16 ساله و یک برنامه نویس حرفه ای به جرم هک توسط پلیس فتا دستگیر شده است درباره ازبین رفتن انگیزه اش پس از دستگیری گفت. این هکر عنوان کرد که من فکر کردم هیچکس دستش به من نمی رسد. به گفته وی شبانه روز بین 12 الی 13 ساعت وقت خود را صرف هک کردن سایت ها می کند و حتی خانواده اش تا قبل از دستگیری وی این تصور را داشتند که در حال بازی کردن است.

این نوجوان یکی از دلایل روی آوردن افراد به سمت هک را تبلیغات بی رویه هک در کانال های تلگرامی دانست. ویبرای ثبت نام خود در یک پایگاه بین المللی که هکرها اسم خود را در آن به ثبت می رسانند اقدام به هک سایت های بی شماری کرده است. وی تا کنون 950 بار نام خود را در این پایگاه بین المللی به ثبت رسانده که تا کنون رتبه او در بین هکر های ایرانی تک رقمی می باشد.

پلیس فتا در ابتدا متوجه هک بیش از 2000 سایت داخلی و خارجی می شود که پس از آن این نوجوان را شناسایی می کند. در نهایت می توان گفت نظارت ضعیف بر فضای مجازی و غفلت پدر ومادرها از نحوه فعالیت فرزندان در این فضا منجر به بروز اتفاقات تلخی در این زمینه خواهد شد و آسیب های چبران ناپذیری بر جای خواهد گذاشت.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار