موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
16654
۱۵ فروردین ۱۳۹۶

«جنگل و جینگیل»

نمایش کودک «جنگل و جینگیل» به نویسندگی و کارگردانی علی رضا جعفری مرام از روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۶ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

به گزارش کودک پرس، از بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در این نمایش پیمان کلانتری، پارسا پولادوند، محیا سالاری، شهرام قاصد زاده و لیلا میر حسینی به ایفای نقش می پردازند .همچنین غزل فراهانی و مائده آتین نقش آفرینان خردسال این نمایش هستند.

 

خلاصه این نمایش روایت گر موجودی ناشناخته است  که به علت عدم توجه از سوی تمامی حیوانات جنگل تصمیم می گیرد تا با ایجاد ترس توجه آنها را به خود جلب کند . هدف این نمایشنامه توجه و درک  بیشتر به اطرافیان خصوصا کودکان می باشد . از سویی نیزبه کودکان آموزش می دهد چگونه می توانند با مشورت گرفتن ازدیگران مشکلاتشان را حل کنند.

 

عوامل نمایش کودک «جنگل و جینگیل» عبارتند از : امید جان نثار : موسیقی ، لیلا زمانی : طراح لباس ، شیلا نوروزی : طراح حرکات ، راضیه درگاهی : طراح گرافیک و سپهر رفعت پور دستیار کارگردان می باشند.

 

گفتنی است نمایش کودک «جنگل و جینگیل» تا اواسط  اردیبهشت ماه هر روز به غیر از شنبه ها و سه شنبه ها  ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه می رود . علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت ایران کنسرت و یا  گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

 

 

 

 

منبع:    جهانی خبر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار