موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
166421
۲۸ تیر ۱۳۹۷

حجاب و عفاف به مساله‌ای درونی برای نسل جوان تبدیل شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، گفت: باید حجاب و عفاف به مساله‌ای درونی برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبدیل شود.

به گزارش کودک پرس ، ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، در همایش «دختران فعال عرصه فرهنگی» که به‌مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار شد، گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، بستر تحکیم ارزش‌‏ها و مفاهیم اخلاقی است.

 

وی با اشاره به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های مهم جامعه است که موجب سعادت فرد، خانواده و جامعه و تحکیم بنیاد خانواده می شود.

پرویز پور، با تاکید بر ضرورت مشارکت عمومی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف نیازمند حرکت جمعی و پویا نهادهای فرهنگی و مشارکت سایر دستگاه و مردم است.

وی با گرامیداشت دهه کرامت، بیان کرد:  وجود حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و بارگاه امام رضا(علیه‌السلام) در ایران مایه خیر و برکت است.

پرویزپور، بیان کرد: ترویج سیره و منش حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) در بین بانوان و معرفی سیره حضرت معصومه به عنوان الگو به نسل جوان بویژه دختران جامعه می تواند در نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف موثر باشد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم و ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه، گفت: هدف دشمن از جنگ نرم، هجمه به ارزش های دینی و حجاب و عفاف از بین بردن اعتقادات، باورها و هنجارهای جامعه است.

پرویزپور، با اشاره به اهمیت آموزش نسل جوان در زمینه حجاب و عفاف، ابراز کرد: ارائه آموزش های موثر و اثر بخش به نسل جوان و نوجوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، اظهار کرد: با ارائه آموزش های هدفمند برای قشر جوان و نوجوان باید مساله حجاب به مساله ای درونی برای نسل جوان بویژه دختران تبدیل شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار