موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
16632
۲۵ اسفند ۱۳۹۵

حمایت مردان آتش، از کودکان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، از حمایت 19 آتش نشان اصفهانی از فرزندان اکرام و ایتام تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حمید رضا شیران مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با مدیرعامل و معاونان 24 ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امداد گفت: آتش نشانان دلیر و شجاع همیشه برای مردم نمادی از انفاق، صبر و از خود گذشتگی هستند.

 

حمایت 19 آتش نشان از فرزندان اکرام و ایتام
وی با تقدیر از حمایت 19 آتش نشان برای حمایت از فرزندان اکرام و ایتام تحت پوشش امداد در ایام پایانی سال، افزود: حمایت مالی و معنوی از فرزندان نیازمند و خانواده های بی بضاعت و کم بر خوردار استان وظیفه ی انسانی تمامی اقشار توانمندجامعه است.
شیران با اشاره به هفته ی احسان و نیکوکاری اظهار داشت: خیران نیک اندیش استان اصفهان با حضور در کنار پایگاه های احسان و نیکوکاری بیش از ۲۶میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال در بهار همدلی و شکوه مهربانی امسال به اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

 

وی با اشاره به  کمک 170 میلیارد ریالی خیران در طرح اکرام ایتام و پرداخت 37میلیارد و 500میلیون ریال کمک هزینه به فرزندان نیازمند طرح محسنین، تصریح کرد: بیش از هفت هزار و 229 فرزند سرپرست از کار افتاده و بیمار در قالب طرح محسنین و هفت هزار و ۱۴۹ یتیم درقالب، طرح اکرام ایتام تحت پوشش این نهاد هستند.

 

13هزار کودک چشم به راه دستان گرم و نوازشگر خیران
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از 13هزار کودک و نوجوان سرپرست از کار افتاده و بیمار این استان در قالب طرح محسنین هم چنان در انتظار دستان گرم و نوازشگرخیران هستند.
وی با اعلام اینکه امسال ۱۴میلیارد ریال برای تامین هزینه های بیش از دو هزار بیمار دیالیزی، ام اس، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیابت، قلبی، اعصاب و روان، سکته مغزی، قطع نخاع، پارکینسون، فلج اندام و آلزایمری هزینه شده است، افزود : پرداخت این میزان هزینه نسبت به مدت مشابه سال قبل 20درصد افزایش داشته است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان عنوان  کرد: مردم خیر  استان اصفهان می توانند بدون محدودیت زمانی برای حمایت فرزندان یتیم و سرپرست از کار افتاده، زنان سر پرست خانوار، بیماران صعب العلاج و سالمندان تحت پوشش کمک های نقدی خود را به شماره حساب 2401-11-3091407-2 و یا شماره کارت 6063-7370-0000-2509 ارسال کنند .

 

منبع:    ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار