16618
۲۴ اسفند ۱۳۹۵

درخشش در مسابقه بین‌المللی نقاشی بلاروس

هشت کودک و نوجوان عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی 'سرزمین مادری' کشور بلاروس درخشیدند.

به گزارش کودک پرس، کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هشت دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی ‘سرزمین مادری’ کشور بلاروس 2016 را کسب کردند.
زهرا کثیر 9 ساله و جلال سعدی 15 ساله از کانون شهرستان شوش، الینا حق جو 9 ساله، امیر و شیوا طیبی 6 ساله، بهار سلطان‌پور 11 ساله و حسن فانی 8 ساله همگی از مراکز کانون شهرستان بهبهان، و مهدی صالحی 13 ساله از کانون شهرستان آغاجاری هشت کودک و نوجوان خوزستانی هستند که در مسابقه بین‌المللی نقاشی ‘سرزمین مادری’ کشور بلاروس افتخارآفرینی کردند.
این کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری توانستند پس از رقابت با 13 هزار و 233 اثر رسیده به این جشنواره به دور پایانی این رقابت راه پیدا کنند و موفق به کسب دیپلم افتخار شوند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 60 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب، به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری و گفت و گوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

 

منبع:   ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار