16594
۲۱ اسفند ۱۳۹۵

مسابقه ملی نقاشی بهره وری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: 6 کودک عضو کانون این استان در دومین مسابقه ملی نقاشی بهره وری با موضوع بهره وری سبز و حفظ محیط زیست برگزیده شدند.

به گزارش کودک پرس، جواد زاهدی با اشاره به اینکه 49 کودک و 44 نوجوان این استان 93 اثر به این مسابقه ملی ارسال کرده بودند، گفت: علاوه بر این 6 اثر برگزیده، هشت اثر از این استان نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

 

وی اضافه کرد: مهدیه خضری از چالدران، امیرحسین ناصری دیلمقانی از سلماس و فرنود مالکی از خوی در گروه سنی 8 تا 11 سال و متین صادق‌زاده از شوط، ثنا سروش از میاندوآب و کوثر کاملی‌راد از خوی در گروه سنی 12 تا 15 سال عنوان برگزیده این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

 

وی با اشاره به اینکه «کار درست را درست انجام دهیم» به عنوان شعار این مسابقه انتخاب شده بود، ادامه داد: 18 پسر و 75 دختر کودک و نوجوان این استان در بخش‌های جامعه، فرهنگ، خدمات، صنعت، انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی آثار خود را به این جشنواره ارائه کرده بودند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بیان کرد: برقراری ارتباط با مخاطبان، تقویت میزان آگاهی و حساسیت کودکان و نوجوانان در زمینه بهره وری سبز، تاکید بر حفظ محیط زیست، ترویج فعالیت‌های بهره ‌ورانه در جامعه، نهادینه ‌سازی فرهنگ بهره وری در بین کودکان و نوجوانان به ویژه تشویق این گروه به عرضه توانمندی‌های خود از اهداف برگزاری این مسابقه نقاشی بود.

 

شرکت کنندگان در این مسابقه آثار نقاشی خود را در سه گروه سنی الف ( 4 تا 7 سال)، ب ( 8 تا 11 سال) و ج ( 12 تا 15 سال) خلق کرده بودند.

 

آثار ایلشن محمدحسینی از قره‌ضیاءالدین در گروه سنی 4 تا 7 سال، ائل‌آی سروری از تکاب و آی‌سو حسن‌نژاد از ماکو در گروه سنی 8 تا 11 سال و مائده پورعباس از شوط، سمانه شیخ‌بگلو و رویا میرزازاده از ارومیه و نارین فرجی و طریفه محمودکاکی از مهاباد در گروه سنی 12 تا 15 سال شایسته تقدیر شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار