16583
۱۹ اسفند ۱۳۹۵

موانع بر سر راه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان گفت: هیأت انتخاب آثار بین‌المللی این جشنواره معرفی شدند ولی هنوز موانعی وجود دارد که برگزاری جشنواره را با دست‌انداز مواجه می‌کند.

به گزارش کودک پرس، علیرضا رضاداد دیشب در اختتامیه ششمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اظهار کرد: این اولین جمعی است که در اصفهان به عنوان دبیر جشنواره کودک شرکت می‌کنم؛ جای تقدیر دارد که با عنایت مسؤولان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک برای پنج سال مجدد به اصفهان بازگشته است.

 

وی با اشاره به اینکه پنج ماه از تشکیل دبیرخانه جشنواره کودک می‌گذرد، افزود: هیأت انتخاب آثار بین‌المللی این جشنواره معرفی شدند ولی هنوز موانعی وجود دارد که برگزاری جشنواره را با دست‌انداز مواجه می‌کند که امید است با همت و تلاش شهرداری این موانع برطرف شود تا شاهد برگزاری جشنواره‌ای خاطره‌انگیز بعد از تعطیلات عید فطر در اصفهان باشیم.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان تصریح کرد: امروز از پرتال ثبت‌نام جشنواره در دبیرخانه اصفهان رونمایی شد که در چند روز آینده امکان نام‌نویسی علاقه‌مندان به دوره‌های این جشنواره را فراهم می‌کند. رضاداد ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری بتوانیم به بخش دیگری از استانداردها برای برگزاری بهتر جشنواره فیلم کودک دست پیدا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود پیام سید رضا صالحی‌ امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به این جشنواره قرائت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تجمیع نگاه‌های خیرخواهانه  است که در بطن آن از خیرین و نیکوکاران قدردانی می‌کند و می‌تواند به عنوان الگو اخلاق‌مداری را در جامعه ترویج دهد.

در ادامه این پیام تأکید شده است: در این جشنواره رقابت بیش از هر چیز بر سر اشاعه خیر و برکت و نیکوکاری‌ست و هر کس بهتر به این موضوعات پرداخته باشد، درجه و منزلگاه والاتری به خود اختصاص می‌دهد و این راز موفقیت و تداوم جشنواره حسنات است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار