165756
۲۵ تیر ۱۳۹۷

توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در حوزه کودک و نوجوان ضروری است

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: پرداختن به فعالیت‌های مهارت‌آموزی در حوزه کودک و نوجوان ضروری است.

به گزارش کودک پرس ، اسفندیار ضیایی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه کانون ایده‌های خلاقانه‌ای در ارائه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی به کودکان و نوجوانان دارد اظهار داشت: برنامه‌های هدفمند فرهنگی یاری‌رسان نظام آموزشی کشور است.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی و شهری، کتابخانه‌های پستی و مراکز فراگیر کانون در سراسر استان گیلان افزود: این نهاد فرهنگی نقشی اثرگذار را در ارائه خدمات فرهنگی در گیلان ایفا می‌کند.

ضیایی با تاکید بر اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گام‌های مثبتی را در مسیر تحقق عدالت فرهنگی برداشته است بیان کرد: آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آموزه‌های دینی در قالب برنامه‌های هدفمند به کودکان و نوجوانان از اهداف این مجموعه در گیلان است.

وی با اشاره به اینکه  تخصصی‌سازی مراکز فرهنگی هنری، فعالیت‌های کانون زبان ایران و عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها ضروری است گفت: همراهی با دستگاه‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش از برنامه‌های کانون برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی است.

 

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تاکید بر ضرورت پرداختن به فعالیت‌های مهارت‌آموزی در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: هنگامی که از حقوق شهروندی صحبت‌ می‌کنیم باید نگاهی ویژه به حق کودک در بهره‌گیری از آموزش‌های مناسب داشته‌ باشیم.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار