165750
۲۵ تیر ۱۳۹۷

قدردانی از ۱۴۰ اثر برگزیده جشنواره رضوی در سیرجان

شانزدهمین جشنواره رضوی استان کرمان در ۸ بخش کودک و نوجوان، پژوهش، تمبررضوی و کارت پستال‌سازی، کاردستی، کتاب‌سازی، نامه‌ای به امام رضا خاطرات زیارت رضوی، سرود و پویا نمایی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: شانزدهمین جشنواره قدردانی از 140اثر برگزیده جشنواره رضوی درسیرجانرضوی استان در 8 بخش کودک و نوجوان ، پژوهش ، تمبر رضوی و کارت پستال‌سازی ، کاردستی ، کتاب‌سازی ، نامه‌ای به امام رضا خاطرات زیارت رضوی ، سرود و پویا نمایی برگزار شد.

آقای روحی افزود: یک هزار نفراز کودکان و نوجوانان استان در جشنواره رضوی شرکت کردند و یک هزار اثر خلق شده در سه گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال ، ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال در بخش های مختلف برای دبیرخانه استانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان ارسال و داوری شد.

 

وی همچنين از فعالیت 45 مرکز این کانون در سراسر استان کرمان خبر داد و افزود: امسال 45 هزار نفر از کودکان و نوجوانان عضو کانون های پرورش فکری استان کرمان هستند که در 40 رشته فرهنگی و هنری و پرورش فکر خلاق از خدمات و آموزش های این کانون ها بهره می گیرند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار