165654
۲۴ تیر ۱۳۹۷

طرح «کودک کتابدار» اجرا می‌شود

طرح «کودک کتابدار» به منظور بالا بردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کودکان در کتابخانه‌های شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، طرح «کودک کتابدار» ویژه کودکان ۹ تا ۱۲ سال از سوی خانه کودک اجرا می‌شود.

این طرح به منظور افزایش انگیزه کودکان برای کتابخوانی، افزایش مشارکت آنها برای حضور در کتابخانه‌ها، مسئولیت‌پذیری کودکان در فضای کتابخانه و بالا بردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برنامه‌ریزی شده است.
در این طرح که از سوی خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی شده است، کارگاه‌های جنبی شامل کتاب‌سازی، قصه‌خوانی، قصه‌نمایش، ساخت پوستر با موضوع کتاب به صورت کاردستی، کتابخوانی کودک برای والد و بازدید از کتابخانه‌های بزرگ شهر اصفهان برای ثبت‌نام‌کنندگان برگزار می‌شود.

مهارت خواندن و نوشتن، عضو بودن در کتابخانه‌های سطح شهر اصفهان، اعتماد به نفس داشتن و فن بیان از جمله شرایط پذیرش این طرح است.
والدین می‌توانند تا ۲۶ تیرماه با مراجعه به کتابخانه رودکی، کتابخانه مادر و کودک، کتابخانه میرداماد و فرهنگسرای کوثر، کودکان خود را در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به محل خانه کودک واقع در بوستان ملت، حد فاصل سی و سه پل و پل ابوذر، جنب باغ نور مراجعه کرده و یا با شماره ۳۶۲۷۵۰۴۰ تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار