موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
16564
۱۸ اسفند ۱۳۹۵

«یک، دو، سه خنده»

شبکه کودک سیما برنامه «یک، دو، سه خنده» را به صورت تعاملی و با هدف افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در ایام نوروز میهمان کودکان خواهد بود.

به گزارش کودک پرس، برنامه تعاملی یک دو سه خنده در ایام تعطیلات عید نوروز کودکان  7 تا 12 ساله را میهمان لبخند خواهد کرد و کودکان می توانند با ارسال ویدئو در برنامه ایفای نقش کنند. این برنامه به صورت تعاملی و با هدف افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در جهت تحقق اعتماد به نفس تولید می شود. «یک، دو، سه خنده» شامل آیتم‌هایی مانند کاردستی، دوبله انیمیشن، برنامه عروسکی و بخش های مختلف طنز است که در مدت 22 دقیقه  از شبکه نهال پخش خواهد شد.

 

فصل اول این مجموعه در 65 قسمت تهیه شده است و هر برنامه در  جمعه ها و روزهای فرد از شبکه نهال پخش می شود و تکرار این برنامه در روزهای زوج خواهد بود.
تهیه‌کننده برنامه «فیتیله» از پخش برنامه‌ای جدید به نام «بهترین شو» که با هدف استعدادیابی کودکان و نوجوانان تولید شده است، خبر داد.

 

پخش برنامه «بهترین شو» هر جمعه از شبکه دو سیما

برنامه «بهترین شو» از 20 اسفند ماه، هر جمعه از شبکه دو سیما پخش و پنجشنبه‌ها بازپخش می‌شود.  استعدادیابی کودکان و نوجوانان مهمترین هدف این برنامه است که در قالب یک مسابقه استعدادیابی برای بچه‌ها به روی آنتن می‌رود. فراخوان این مسابقه از چند ماه پیش داده شده بود و به واسطه آن، بچه‌ها در عرصه‌های مختلفی که فکر می‌کردند استعداد دارند، فیلم‌هایی خود را ارسال کردند. در نهایت از میان آثار ارسالی 100 نفر به مسابقه دعوت شدند که عموهای فیتیله‌ای آنها را داوری کردند. تاکنون تا مرحله انتخاب 30 نفر در بخش فینال ضبط شده است. طبق اظهارات علیرضا آقایی تهیه کننده برنامه «بهترین شو»،‌ این برنامه مطابق با استاندارهای پنل‌های مسابقات جهانی است و هیات انتخاب این برنامه تعریفی از استعداد را مطرح کرده‌اند که الگوسازی و معیار انتخاب‌ هم بر اساس همین تعریف بوده است.

 

 

این مسابقات دو گروه سنی زیر هفت سال و از 7 تا 16 سال را پوشش می‌دهد و انتخاب این افراد تفکیک شده و بر اساس معیارهای مناسب سن آنها انجام شده است. همچنین پخش این برنامه در ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع:

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار