165318
۲۳ تیر ۱۳۹۷
«مسیر کودکی» در فارس ادامه می‌یابد؛

گردهمایی فعالان ادبیات کودک و نوجوان در سپیدان

سومین گردهمایی فعالان ادبیات کودک و نوجوان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی با حضور فرهاد حسن‌زاده و نویسندگان انجمن انگشت جادویی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سومین نشست «مسیر کودکی» با شرکت 35 کتابدار کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی استان، و با حضور نویسندگان انجمن انگشت جادویی و تدریس فرهاد حسن زاده و محبوبه البرزی، در کارگاهی دو روزه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 تیرماه در شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

کتابداران فعال حوزه کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی، در کارگاه روز نخست این همایش، مبانی «ادبیات کودک و قصه گویی» را با تدریس فرهاد حسن زاده آموزش خواهند دید و در روز دوم در کارگاه روان شناسی با موضوع «نحوه برقراری ارتباط با کودک و شناخت کودکان» و تدریس دکتر محبوبه البرزی حضور خواهند یافت.

این نشست، در ادامه دو نشست «مسیر کودکی» در استان فارس برگزار می شود و هدف از برگزاری این گردهمایی، تقویت کتابداران علاقه مند و فعال در حوزه کودک در کتابخانه ها عمومی، تداوم آموزش های حوزه کودک و بررسی شیوه های جذب کودکان به کتابخانه های عمومی است.

این درحالی این که دوره نخست همایش «مسیرکودکی» در سال 95، به آشنایی کتابداران و فعالان حوزه کودک استان و کارگاه های آموزشی ادبیات کودک و داستان با تدریس استاد مصطفی رحماندوست اختصاص داشت؛ همچنین در دومین نشست فعالان حوزه کودک و نوجوان و کتابداران فارس که در سال گذشته و با حضور احمداکبرپور برگزار شد، کتابداران در دیداری با نویسندگان، پژوهشگران، قصه گویان، تصویرگران و فعالان حوزه کودک راه های ارتباط هرچه بیشتر فعالان حوزه کودک با کتابخانه های عمومی را بررسی کردند و شیوه های اصولی قصه گویی را آموزش دیدند.

 

گفتنی است این دیدار به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، به میزبانی شهرستان سپیدان و کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: شیرازه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار