16490
۰۷ اسفند ۱۳۹۵

نجات سینمای کودک با اعتماد به جوانان

مرضیه برومند پیشرفت جوانان را در عرصه انیمیشن قابل تحسین دانست و گفت: باید به جوانان در این عرصه اعتماد کرد.

به گزارش کودک پرس، مرضیه برومند، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره‌ی وضعیت سینمای انیمیشن ایران گفت: در سال‌های اخیر سینمای انیمیشن در کشور ما پیشرفت زیادی داشته است و در جشنواره‌های گذشته شاهد تکنیک‌های مختلفی بودیم که باید شرایط استفاده از این تکنیک‌ها در اختیار جوانان علاقه‌مند قرار گیرد.
وی در مورد وضعیت جوانان و سینمای انیمیشن در ایران ادامه داد: پیشرفت ما در زمینه انیمیشن قابل‌ تحسین است و به جرات می‌توان گفت جوان‌های ما در این زمینه فوق‌العاده هستند.
برومند راه نجات سینمای کودک و انیمیشن را اعتماد به جوانان در رشته‌های مختلف سینمایی به خصوص حوزه انیمیشن دانست و گفت: مسئولان باید به جوان‌ها در رشته انیمیشن اعتماد بیشتری داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اهمیت و تاثیر انیمیشن بر مخاطب گفت: اگر قبل از هر فیلم سینمایی، فیلم‌های کوتاه انیمیشن در سینماها اکران شود، مردم با آثار تولید شده آشنا می‌شوند و این کار موجب ارتباط مخاطبان شده و در عین حال آثار تولید شده نیز دیده خواهند شد.

 

برومند ضمن آرزوی موفقیت برای جوانان باذوق حوزه انیمیشن بیان کرد: امیدوارم قدر فعالان این عرصه بیشتر دانسته شود.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

منبع:   ایسکانیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار