164815
۲۰ تیر ۱۳۹۷

رقابت کودکان و نوجوانان اصفهانی در مسابقه نمایشنامه‌نویسی

نخستین مسابقه نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان با هدف تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت و همچنین دستیابی به استانداردهای محتوایی رده‌های سنی مخاطب در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان اصفهان در جلسه ای که با حضور رییس انجمن نمایش اصفهان، رییس خانه تئاتر حوزه هنری و جمعی از فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان اصفهان برگزار شد، گفت: این جشنواره در سه موضوع (آزاد)، (اقتباس) وهمچنین بخش (ویژه اصفهان) برگزار می شود.

احمد رضایی دارافشانی موضوع آزاد را شامل مفاهیم برگرفته از آموزه های فرهنگی، دینی، تربیتی و آموزشی، موضوع اقتباس را شامل تمامی آثار ایرانی و جهان، مناسب کودک و نوجوان و موضوع دیگر را بخش (ویژه اصفهان) برای شناخت و تعمیق حس تعلق به اصفهان در کودکان و نوجوانان اعلام و اظهار کرد: نمایشنامه های بخش ویژه اصفهان می تواند به شخصیت های شناخته شده اصفهان، وقایع مهم، مکان های تاریخ ساز و خاطره انگیز بپردازد.

وی ادامه داد: اگر هر سال به طور متوسط 30 اثر خوب جمع آوری شود طی چندین سال، آثار فاخر قابل توجهی خواهیم داشت که می تواند در اجرای نمایش های خوب، موثر باشد.

 

دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان اصفهان افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا 15 مهر ماه امسال آثار خود را به پست الکترونیکی honartalar@gmail.com یا به نشانی اصفهان- میدان لاله- تالار هنر(کد پستی:8144501850) بفرستند.

 

رضایی دارافشانی، در ادامه تاریخ اعلام نتایج را 25 آبان ماه امسال عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه نیز9 آذر ماه برگزار خواهد شد و به برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب 50 میلیون ریال، 30 میلیون ریال و 15 میلیون ریال جایزه اهدا و آثار آنان نیز چاپ خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: برای برترین اثر نیز جایزه 70 میلیون ریالی در نظر گرفته شده است.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به شماره 35660881، تالار هنر اصفهان تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار