164799
۲۰ تیر ۱۳۹۷

پایان اردوی ملی‌پوشان نوجوان فوتبال ایران در باکو

تیم ملی نوجوانان فوتبال کشورمان که از چهاردهم تیر با ۲۰ بازیکن در باکو اردو زده بود سه‌شنبه شب در دومین بازی تدارکاتی و دوستانه در مقابل تیم میزبان با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش کودک پرس ، ملی پوشان نوجوان ایرانی در این بازی که درآخرین ساعات اردوی هفت روزه شان درجمهوری آذربایجان، در مجموعه ورزشی « المپیک »باکو برگزار شد، در نیمه نخست در دقیقه هفدهم اولین گل خود را وارد دروازه تیم جمهوری آذربایجان کردند و در نیمه دوم هم با حمله های مکرر توانستند سه گل دیگر را به ثمر برسانند و بازی را با نتیجه چهار بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

«عباس چمنیان» سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان پس از این بازی در مجموع برگزاری اردو در باکو را خوب ارزیابی و اضافه کرد: دو بازی خوبی را در کنار تمرینات خود با تیم نوجوانان جمهوری آذربایجان برگزار کردیم و نتیجه خوب و امیدوار کننده ای گرفتیم و با توجه به اینکه استراتژی ما در بازی ها بیشتر شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است و سعی می کنیم بیشتر از بازی های تدارکاتی درس بگیریم و نتیجه اولویت بعدی ماست با وجود این تیم ایران خوب ظاهر شد و در دو بخش حمله و دفاع تکتیک های خوبی را در مقابل تیم خوب جمهوری آذربایجان عملی کردند.

اولین دیدار دوستانه ملی پوشان نوجوان کشورمان با تیم نوجوانان جمهوری آذربایجان هم شنبه شب گذشته هفدهم تیر در مجموعه ورزشی «دالغا آرنا» باکو برگزار شد که در آن بازی هم ملی پوشان نوجوان کشورمان با نتیجه پنج بر یک بازی را به نفع خود به پایان رساندند.

اردوی تیم ملی نوجوان ایران به سرپرستی« حسین مرادی» و به سرمربیگری «عباس چمنیان» در باکو با هدف آماده سازی برای حضور مقتدرانه درمسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 میلادی برگزار می شود.

«حسین مرادی » سرپرست تیم فوتبال نوجوانان کشورمان هم گفت بعد از این اردو هم دو اردو در تهران برگزار خواهد شد و سپس در هیجدهم مرداد تیم ملی نوجوانان به ایتالیا اعزام و تا بیست و سوم مرداد دو مسابقه با «انتر میلان »و «آسه میلان» خواهیم داشت و بعد از آن هم تیم عمان به تهران می آید و از یکم تا نهم شهریور هم با تیم این کشور رقابت خواهیم کرد و پس از برگزاری آخرین اردوی خود از پانزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه در کرج ،راهی مالزی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم شد.

هجدهمین دوره رقابت های زیر 16 سال قهرمانی آسیا از 29 شهریور (20سپتامبر 2018) به میزبانی مالزی برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان در این مسابقات با تیم های هند، ویتنام و اندونزی هم‌گروه هستند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار