موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
164637
۱۹ تیر ۱۳۹۷

قصه«بابا و دایناسور» منتشر شد

«بابا و دایناسور» نوشته جنیفر چولدنکو با تصویرگری دن سانتات و ترجمه نازنین موفق از سری کتاب‌های میچکا(واحد کودک و نوجوان انتشارات مبتکران) است.

به گزارش کودک پرس ، «بابا و دایناسور»  عنوان داستانی کودکانه از جنیفر چولدنکو، نویسنده آریکایی است. این داستان، ماجرای پسر کوچکی به نام «نیکولاس» است که از تاریکی بیرون اتاقش و از زیر درپوش‌های فاضلاب و حشره‌های بزرگی که لای بوته‌ها زندگی می‌کردند می‌ترسد.

نیکولاس کوچولو یک دایناسور دارد که او را توی جیبش می‌گذارد و شجاع می‌شود. یک روز پسر کوچک قصه ما دایناسور خود را گم می‌کند و…

جنیفر چولدنکو، نویسنده آمریکایی است که نخستین داستانش، وقتی ۱۲ ساله بوده، یعنی ۴۸ سال پیش در یک مجله منتشر شده و همین مساله او را تشویق به نوشتن کرده تا آنجا که به خو. د قول داده تا آخر عمرش بنویسد. حالا خانم نویسنده، هر روز ساعت هشت صبح، لباس کار می‌پوشد و در اتاق را به روی خود می‌بندد و سرگرم نوشتن می‌شود.

 

 

«بابا و دایناسور» نوشته جنیفر چولدنکو با تصویرگری دن سانتات و ترجمه نازنین موفق از سری کتاب‌های میچکا(واحد کودک و نوجوان انتشارات مبتکران) است که در هزار نسخه و به قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار