164575
۱۹ تیر ۱۳۹۷

پایان مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با قهرمانی یونس طلاور و فاطمه سادات زنجانی

رقابت‌های تنیس تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا با معرفی تنیسورهای قهرمانی به پایان رسید. ‌

به گزارش کودک پرس ، آخرین روز جدول اصلی رقابت های تنیس زیر 14 سال آسیا در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تا تنیسورهای حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.

در پایان این رقابت ها یونس طلاور و فاطمه سادات زنجانی با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی دو بخش دختران و پسران را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران، یونس طلاور صاحب عنوان قهرمانی شد ، سامان رضائیان عنوان دومی و نائب قهرمانی را به خود اختصاص داد. آرتین نظری سوم شد و امیر رضا آرمیون نیز عنوان چهارمی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

در بخش دو نفره پسران ،تیم آریو جوادی – آرتین نظری قهرمان شد ، زوج امیر علی قوام – کسری رحمانی نائب قهرمان شد . تیم های امیر رضا آرمیون- سامان رضائیان و یونس طلاور- علیرضا گلزاد سوم مشترک شدند.

 

در بخش دختران نیز ، فاطمه سادات زنجانی در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد ، دنیا عامری در جایگاه دوم ایستاد . ماندگار فرزامی سوم شد و اریکا جعفر عنوان چهارمی را از آن خود کرد. همچنین در بخش دو نفره بخش دختران نیز تیم های دنیا عامری – ماندگار فرزامی و مهرسا قاووشی حسینی – فاطمه سادات زنجانی در جایگاه نخست و نائب قهرمانی ایستادند و کمند افشارزاده – هانا سلطانی و رها قاسمی – اریکا جعفر سوم شدند.

به این ترتیب این دوره از رقابت ها با معرفی تنیسورهای برتر و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.
در این دوره از رقابت ها 32 تنیسور از کشورهای برونئی ، سوریه و ایران و در بخش دختران نیز 9 شرکت کننده از ایران حضور داشتند.

زمین های مجموعه ورزشی آزادی به مدت یک هفته میزبان تنیسورهای نوجوان بود.

 

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده سامان حسنی داور نشان برنز کشورمان بود.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار