164427
۱۷ تیر ۱۳۹۷
رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد؛

ختم رسیدگی به پرونده متهم مدرسه معین/ صدور رأی دادگاه طی یک هفته

رئیس کل دادگستری استان تهران از ختم رسیدگی به پرونده مدرسه معین خبر داد و گفت: دفاع آخر از متهم اخذ شده و دادگاه ظرف مدت یک هفته اقدام به صدور ر‌أی می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، غلامحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته 16 تیر ماه دادگاه رسیدگی به پرونده متهم مدرسه معین برگزار شد.

وی افزود: این جلسه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار و دفاع آخر از متهم پرونده اخذ شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرده است، تصریح کرد: اظهارات شکات و نماینده دادستان به صورت کامل اخذ شده و دادگاه ظرف مدت یک هفته رأی خود را اعلام می‌کند.

 

هشتم خردادماه سال جاری بود که مطالب و اخبار متعددی درباره ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان پسر مجتمع آموزشی معین واقع در منطقه 2 تهران، در فضای مجازی دست به دست شد.

 

اخباری که از وجود واقعه تلخی به عنوان نبود نظارت کافی بر مدرسه خبر می‌دهد؛ نظارتی که اگر وجود داشت، اکنون این همه دل نگرانی و اضطراب برای خانواده‌ها ایجاد نمی‌شد.

 

مجتمع آموزشی معین در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم فعالیت می‌کند اما رخدادی موجب شد این مدرسه طی دو روز اخیر در صدر خبرها باشد، آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان توسط معاون مدرسه بوده است.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار