164353
۱۷ تیر ۱۳۹۷

معرفی کتاب‌سازان برگزیده کودک و نوجوان جشنواره رضوی خوزستان

برترین آثار بخش «کتاب سازی» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، برترین‌های استانی بخش کتاب سازی کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، در گروه‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال انتخاب شدند.

هیئت‌داوران مرحله استانی مسابقه «کتاب سازی رضوی» در استان خوزستان، در گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، فاطمه مالکی با اثر مشترک «سیب‌های گاز زده» از شهرستان رامهرمز را به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی کردند.

در گروه سنی ۱۱ تا ۱۳، ریحانه و یگانه توکلی فر با اثر مشترک «خاطرات عمه نرگس» از شهرستان بهبهان و در گروه سنی ۸ تا ۱۰ سال، زبیده میر دریکوندی و زهرا گیلانی نژاد با اثر مشترک «زیر نور خورشید» از شهرستان اندیمشک مقام‌های برتر این بخش را به خود اختصاص دادند.

 

سارا تکاور، فاطمه میرزایی‌نژاد و غزل رشیدی پور نیز با اثر مشترک «در سایه‌سار مهربانی» از شهرستان اندیمشک حائز رتبه برگزیده گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال شدند.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه، ۲۵ نفر شرکت کننده از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان خوزستان با ارائه ۱۴ اثر با یکدیگر رقابت کردند.

مسابقه کتاب سازی رضوی با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌الرضا) و… ویژه‌ کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال برگزار شد و مخاطبان برای شرکت در این مسابقه کتاب‌های تاشو، بازشو، دریچه‌ای، مقوایی، پارچه‌ای و… دست‌ساخته خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

 

گفتنی است؛ برگزیدگان مسابقه «کتاب سازی رضوی» استان خوزستان، هم‌زمان با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز تقدیر خواهند شد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار