164347
۱۷ تیر ۱۳۹۷

اولین کارگاه دوره تکمیلی تربیت مربی نماز در زاهدان برگزار شد

کارگاه آموزشی دوره تربیت مربی نماز ویژه مدرسین بومی استاندر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، اولین دوره ی آموزش تکمیلی نماز کودک، نوجوان و خانواده با حضور ۱۵ نفر از اساتید بومی استان راس ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۴/۱۴ در سالن کنفرانس اداره تبلیغات شهرستان زاهدان به مدت ۸ ساعت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار گردید.

 

در آغاز با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن خیر مقدم و تشکر از همه حاضرین جلسه در خصوص چگونگی و اهداف برگزاری دوره مطالبی را بیان نمودند و  به نکاتی در این خصوص اشاره کردند. سنجرانی مدیر ستاد اقامه نماز استان، هدف از برگزاری این دوره را ارتقا سطح علمی و مهارت افزایی مربیان بومی استان و گسترش فرهنگ نماز در بین خانواده ها دانستند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا از مرکز تخصصی نماز مشهد مقدس که به دعوت ستاد اقامه نماز استان در دوره شرکت نموده بودند با روشهای جدید آموزش کارگاه را اداره و به تدریس شیوه های دعوت کودکان و نوجوانان و خانواده پیرامون نماز پرداختند. در این دوره شیوه های دعوت دانش آموزان متوسطه دوم و دانشجویان به نماز از منبع کتاب اقامه نماز در مدرسه توسط حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا به مدت ۸ ساعت تدریس گردید.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار