164335
۱۷ تیر ۱۳۹۷

فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان جشنواره فيلم كودک و نوجوان اصفهان

با فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی‌ويكمين جشنواره بين‌المللی فيلم‌های كودكان و نوجوانان اصفهان، متقاضیان ۱۳ تا ۱۶ ساله می‌توانند برای شرکت در فرایند انتخاب ثبت‌نام کنند.

به گزارش کودک پرس ، ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان اصفهان، این انتخاب با هدف شناسايي استعدادها و استفاده از خلاقيت هاي كودكان و نوجوانان و بسترسازي براي تعميق ريشه هاي فرهنگي و هنري در ميان كودكان و نوجوانان انجام می شود و در فرایند این کار خبرنگاران نوجوان اين دوره از جشنواره از بين متقاضيان 13 تا 16 سال انتخاب خواهند شد.

بر اساس اعلام دبيرخانه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان، متقاضيان مي توانند تا 20 تيرماه براي ثبت نام به دفتر دبيرخانه اين جشنواره واقع در خيابان آمادگاه، روبروي هتل عباسي و يا خانه نوجوان به نشاني خيابان جي، خيابان لاهور، خيابان مفتح شرقي، مراجعه  کنند و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس هاي 32212041- 031 (دبيرخانه جشنواره) و 32304030-031 (خانه نوجوان) تماس بگیرند.

مدارك مورد نياز براي ثبت نام، اصل و كپي كارت ملي و دو قطعه عكس 4*3 است. پس از ثبت نام، انجام آزمون، مصاحبه حضوري و برگزاري دوره آموزشي، در نهايت 15 نفر (10 نفر خبرنگار و 5 نفر عکاس) از ميان متقاضيان انتخاب و براي حضور در جشنواره معرفي خواهند شد.

 

گفتني است سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان 8 تا 14 شهريور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار