16433
۲۵ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره دفاع مقدس «قاصدک ها»

۱۲۰ اثر از آثار کودکان و نوجوانان در قالب شعر و آثار ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش کودک پرس، سرهنگ رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در حاشیه اختتامیه  جشنواره دفاع مقدس« قاصدک ها» گفت: حفظ ارزش های دفاع مقدس از مهمترین برنامه های است که مورد توجه این بنیاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری و فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره دفاع مقدس با عنوان« قاصدک ها» تدوین و اجرایی شد گفت: ۱۲۰ اثر از آثار کودکان و نوجوانان در قالب شعر و آثار ادبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

جلایی اذعان کرد: از بین آثار ارسال شده با کارشناسی های صورت گرفته ۱۸ اثر برگزیده شده و امروز به رسم یادبود هدایایی به آثار برگزیده اهداء خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: شهدا رفتند تا اکنون کشور در آرامش باشد با فداکاریهای این غیور مردان بود که اکنون شاهد پیشرفت ایران در منطقه و جهان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ اصیل ایرانی، انتقال فرهنگ دفاع مقدس و حفظ و حراست از آرمان های شهدا و انقلاب در نسل جدید مهمترین مقوله ای است که باید بدان توجه شده و در راستای آن برنامه های نوینی تدوین و اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار