164314
۱۷ تیر ۱۳۹۷
در رشته ۱۰۰ متر رقم خورد؛

درخشش نشان برنز آسيا بر سينه دووميدانی‌كار قم

دووميدانی‌كار ملي‌پوش استان قم با درخشش در پيكارهای قهرمانی پسران نوجوان آسيا موفق به كسب نشان برنز اين مسابقات شد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی رضایی یکی از استعدادها و نخبه‌های دوومیدانی استان قم است که در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا اعزام شد، مسابقاتی که جنبه انتخابی المپیک نوجوانان جهان را داشت و کسب مدال در آن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

ملی‌پوش دوومیدانی استان قم و کشورمان در این رقابت‌ها با هدف کسب سهمیه حضور در مسابقات دوومیدانی المپیک 2018 نوجوانان جهان برابر حریفان خود در رشته 100 متر به میدان رفت و با عملکردی قابل تقدیر در ثبت رکورد 10 ثانیه و 81 صدم ثانیه موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

 

در این مسابقات محمدرضا رحمانی‌فر در پرتاب دیسک، مهدی رضایی در 100 متر و 200 متر، حسین بیزار در پرش ارتفاع،سیدمحسن حسینی در پرش ارتفاع، حمیدرضا کیا و سیدمبین مداحی در پرش سه‌گام، علی فتحی‌گنجی در پرتاب نیزه، سبحان احمدی و لیلا جوانمرد در 800 متر به همراه تکتم دستاربندان در 1500 متر 10 ملی‌پوش تیم اعزامی دوومیدانی نوجوانان ایران بودند.

این در شرایطی است که علی رضایی رئیس هیات دوومیدانی استان قم و مسوول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران عضویت داشت و در واقع از قم دو نماینده در پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نوجوانان جهان حاضر بودند.

 

اعزام علی رضایی و مهدی رضایی به نمایندگی از استان قم در حالی صورت گرفت که قرار بود یکی دیگر از چهره‌های شاخص دوومیدانی قم یعنی علی قاسم‌بابایی نیز در رشته‌های 100 متر و 200 متر به این مسابقات برود اما قاسم‌بابایی با بداقبالی در مرحله نهایی اردوی تدارکاتی تیم ملی در گرگان دچار آسیب‌دیدگی شد و از همراهی تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات آسیایی بازماند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار