164287
۱۷ تیر ۱۳۹۷

اجرای طرح استعدادیابی قرآنی در کرمانشاه

کارشناس اداره امور قرآنی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی قرآنی از نوجوانان برای پنجمین سال متوالی در کرمانشاه از شناسایی ۸۵ نوجوان با استعداد برتر قرآنی در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از شناسایی ۸۵ نوجوان با استعداد برتر قرآنی در استان خبر داد.
وی افزود: طرح استعدادیابی قرآنی از نوجوانان برای پنجمین سال متوالی در کرمانشاه در حال اجرا است.
کرمی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مذکور در سال‌جاری ۸۵ نوجوان با استعداد در زمینه قرائت قرآن در کرمانشاه شناسایی شده‌اند و تاکنون آموزش‌های ویژه‌ای به آن‌ها ارائه شده است.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: آموزش محور کانونی فعالیت‌های قرآنی اداره امور قرآنی است.

وی افزود: اقدامات ریشه‌ای تاکنون در زمینه قرائت، ترتیل، تحقیق و مفاهیم همچنین حفظ موضوعی و تخصصی در استان انجام شده است و یکی دیگر از مهم‌ترین این اقدامات شناسایی نوجوانان مستعد قرآنی به ویژه در زمینه قرائت است که آینده فعالیت‌های قرآنی استان را تضمین می‌کنند.

کرمی تصریح کرد: ۸۵ استعداد قرآنی شناسایی شده در استان در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که علاقه و توان سپری کردن دوره آموزشی را دارند به مدت ۲ سال به صورت حرفه‌ای و مستمر آموزش می‌بینند.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: طی مدت آموزش دوره، نوجوانان آموزش‌های فنی قرائت را به شیوه حرفه‌ای فرا می‌گیرند.
وی تأکید کرد: علاقه‌مندی به قرائت قرآن به شیوه حرفه‌ای کافی نیست بلکه باید افراد شرکت‌کننده در دوره توان سپری کردن آموزش‌ها را داشته باشند.

کرمی در پایان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این نوجوانان باحضور اساتید ممتاز و برجسته برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع:‌ ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار