164219
۱۶ تیر ۱۳۹۷
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان؛

لزوم ارائه برنامه‌های رنگین‌کمانی در حوزه اوقات فراغت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه «خانواده» متولی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، گفت: دستگاه‌های مختلف در زمینه اوقات فراغت باید به صورت رنگین‌کمانی عمل کنند و برای ذائقه‌های مختلف، برنامه‌های متفاوت داشته باشند.

به گزارش کودک پرس ، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، اظهار کرد: متولی اوقات فراغت، خانواده است و دستگاه‌های دیگر در کنار خانواده فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پدر و مادرها مسئولیت‌شان را در این زمینه نباید واگذار کنند، گفت: اثر تربیتی که پدر و مادرها روی فرزندان‌شان دارند، هیچ فرد  و نهاد دیگری ندارد.

علامتی با تأکید بر اینکه اوقات فراغت تنها تابستان نیست، افزود: اوقات فراغت در زمان تابستان، خودش را بیشتر نشان می‌دهد اما همه‌‌جا می‌تواند اتفاق بیفتد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید تمام توان خودشان را برای برنامه‌های اوقات فراغت به‌کار گیرند، ادامه داد: دستگاه‌های مختلف در این زمینه باید به صورت رنگین‌کمانی عمل کنند و برای ذائقه‌های مختلف، برنامه‌های متفاوت داشته باشند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اضافه کرد: به نظر می‌رسد که اگر برنامه‌ریزی‌های اصولی و متناسب با ذائقه مخاطب انجام پذیرد و والدین نیز برای فرزندان‌شان وقت بگذارند و نهادها اثرگذاری درست داشته باشند، می‌توانیم شاهد کم شدن آسیب‌های اجتماعی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 18 نهاد و دستگاه‌ در زمینه اوقات فراغت نوجوانان برنامه‌ریزی دارند و هماهنگ‌کننده دستگاه‌ها، معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است، گفت: اگر می‌خواهیم همه دانش‌آموزان تحت پوشش این برنامه‌ها قرار گیرند باید برای تمام ذائقه‌ها برنامه داشته باشیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار