164190
۱۶ تیر ۱۳۹۷
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان:

کتابچه «همدان‌شناسی کودک» منتشر شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی همدان از انتشار کتابچه «همدان‌شناسی کودک» خبر داد و گفت: این کتابچه با موضوع گردشگری، شهرشناسی و سرگرمی برای کودکان منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، علی خاکسار اظهار کرد: کتابچه «همدان 2018  پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی» از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری برای گروه سنی (ب) و (ج) منتشر شده و راهی مهدهای کودک‌ و کودکستان‌های همدان و تهران شد.

وی بیان کرد: این کتاب در راستای فعالیت‌های تبلیغی رویدادهای همدان 2018 و با هدف ارتقای اطلاعات گردشگری استان همدان و جاذبه‌های آن گردآوری شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان یادآور شد: این کتابچه اطلاعات خوبی در مورد استان همدان به خوانندگان خود می‌دهد و با ایجاد جذابیت و سرگرمی باعث ارتباط کودکان با این کتابچه می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتابچه در 28 صفحه و با شمارگان 50 هزار نسخه و به صورت رایگان منتشر شده است، تصریح کرد: این کتاب در کنار جنبه‌های آموزشی و سرگرمی و آگاهی بخشی، بعد پرورشی و تمرینی کودکان را نیز تقویت می‌کند.

 

 

خاکسار با بیان اینکه همدان تاکنون نخستین همایش گردشگری کودکان و نوجوانان را نیز در نمایشگاه تهران برگزار کرده است، افزود: همدان سعی کرده ظرفیت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های نو در زمینه گردشگری کودکان و نوجوانان در همدان را شناسایی کرده و روایتگری جاذبه‌های گردشگری برای مخاطب کودک و نوجوان را داشته باشد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار