164183
۱۶ تیر ۱۳۹۷

تولد ۱۵ نوزاد در بیمارستان شوشتری شیراز

مدیر دفتر پرستاری و مامایی بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز گفت: ۱۵ نوزاد با سلامت کامل در این بیمارستان متولد شدند.

به گزارش کودک پرس ، سهیلا رفیعی مدیر دفتر پرستاری و مامایی بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز بیان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش مداوم مادران باردار در بیمارستان مادر و کودک شوشتری و تلاش مسئولان برای معرفی روش‌ های مختلف زایمان بدون درد در این مرکز، آمار زایمان طبیعی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده، پانزده نوزاد، با سلامت کامل، زیر نظر مرضیه هاشمی پزشک متخصص زنان و زایمان کشیک، متولد شدند که از این تعداد، چهارده نوزاد به صورت زایمان طبیعی متولد شد و یک نوزاد با وضعیت اورژانسی به بیمارستان انتقال یافت که در اتاق عمل به روش سزارین متولد شد.

رفیعی یکی از عوامل موثر در ترویج زایمان طبیعی را کاهش مداخلات در زمان زایمان و استفاده از ماماهای مجرب دانست و افزود: مشارکت بین متخصص زنان با ماماها نیز نقش موثری در این زمینه دارد.

 

مدیر دفتر پرستاری و مامایی بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز یکی از عوامل افزایش رضایتمندی مادران و استقبال آنان از زایمان فیزیولوژیک و روش‌های کاهش درد، برشمرد و ادامه داد: رعایت حفظ حریم خصوصی مادران باردار در اتاق‌های LDR تک تخته و با تجهیزات کامل نیز در این رضایتمندی موثر بوده است.

 

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار