164180
۱۶ تیر ۱۳۹۷
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

کارگاه آموزشی «هم‌افزایی مهارتهای قصه‌گویی» در سمنان برگزار شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از برگزاری کارگاه قصه‌گویی با شرکت جمعی از کتابداران استان خبر داد و گفت: بیان داستان و قصه نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت کودک دارد.

به گزارش کودک پرس ، نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش ضمن اشاره به برگزاری کارگاه «هم‌افزایی مهارتهای قصه گویی» در سمنان ضمن بیان اینکه شنیدن داستان برای کودکان بسیار شیرین و جذاب است، اظهار داشت: بیان داستان و قصه نقش بسیار مهمی در تکوین شخصیت کودک و نهادینه کردن علاقه کودک به مطالعه دارد.

وی افزود: آشنایی با حقایق  و تجربه های زندگی، افزایش اعتماد به نفس، تقویت انگیزه‌های مثبت و آشنایی با مقررات و هنجارهای اجتماعی و دستورالعمل‌های زندگی از جمله فایده‌های قصه گویی و اهمیت آن در پرورش خلاقیت کودکان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به  برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان سمنان خواستار توجه  بیشترکتابداران  به کلاس های قصه گویی نونهالان شد.

سماکوش نقش کتابداران را در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: این قشر با فعالیت‌های فرهنگی و معرفی کتاب های مناسب به مخاطبان موجب افزایش آگاهی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی که به مدت دو روز در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد، شاهدخت موسی زاده مدرس کشوری کارگاه‌های قصه گویی مطالبی را در زمینه قصه گویی کودکان به صورت تئوری و عملی به کتابداران آموزش داد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار