164175
۱۶ تیر ۱۳۹۷

بازیگر قصه‌های مجید در راه جشنواره کودک اصفهان/ پیشنهادات کم است، اما نقش‌های مورد علاقه‌ام را می‌پذیرم

بازیگر قصه‌های مجید گفت: فیلمبرداری فیلم جدیدی که در آن حضور دارم یک هفته است شروع شده و بازی من از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود. بخشی از این فیلم در تهران و بخشی در اصفهان ضبط خواهد شد، تدوین و صداگذاری همزمان با فیلمبرداری پیش می‌رود تا به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان برسیم.

به گزارش کودک پرس ، مهدی باقربیگی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: در یک فیلم سینمایی با نام “سرباز یونی” که به دست یکی از کارگردانان نسل جدید سینما برای جشنواره بین‌المللی فیم کودک و نوجوان اصفهان آماده می‌شود بازی می‌کنم.

وی در همین راستا افزود: فیلمبرداری فیلم جدیدی که در آن حضور دارم یک هفته است شروع شده و بازی من از ۱۰ روز دیگر شروع می‌شود. بخشی از این فیلم در تهران و بخشی در اصفهان ضبط خواهد شد، تدوین و صداگذاری همزمان با فیلمبرداری پیش می‌رود تا به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان برسیم.

 

بازیگر “قصه های مجید” درباره موضوع این فیلم سینمایی توضیح داد: موضوع این فیلم در مورد دو دوست است که پدرانشان با هم رقیب هستند و اتفاقاتی میان پدران آنها می‌افتد که قصه را تغییر می‌‌دهد.

وی با اشاره به کم کاری خود افزود: با وجود اینکه تولیدات کم شده است اما وقتی می‌خواهم کاری را انتخاب کنم باید به آن علاقمند باشم و ببینم که می‌توانم از پس آن نقش برآیم یا نه و سپس آن را قبول ‌می‌کنم. همچنین شرایط زندگی‌ام نیز باید فراهم باشد تا بتوانم وقت گذاشته و یک نقش را بازی کنم. همه این موارد باعث شده است که در بازیگری کم کار باشم.

باقربیگی وضعیت فعلی سینما را نسبتا خوب دانست و بیان کرد: سینما در طی سالهای اخیر پیشرفت هایی داشته است اما قبل از این وضعیت بدی داشت چراکه در اقلب فیلم‌ها شرایط زندگی و جامعه را سیاه، چرک و بد نشان می داد و واقعا باعث نا امیدی می شد، اما این روزها وضعیت کیفی سینما بهتر شده و فیلم های بهتری از نظر تکنیکی و داستانی روی پرده می‌رود.

 

بازیگر قصه های مجید درباره تاثیرگذاری هنر هفتم در ایران خاطرنشان کرد: همیشه گفته ام که هنر هفتم جادویی است که سریع تر از همه کارها به نتیجه می رسد و اثر گذار است. اگر به سینما و تلویزیون اهمیت داده شود به طور قطع رو به پیشرفت حرکت خواهیم کرد.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار